torsdag 3. februar 2011

Boys will be boys...

Det er rart hvor tidlig gutter får mannesjuka... Andreas har vært litt snørrete i dag, men sånn han har klaga skulle en tro at han hadde feber i 40, ørebetennelser, øyeverk, farang, hodepine (det er det jo vanskelig å vite om han har riktig nok...), hoste, vondt i hele kroppen osv... Han har klaga og styra hele dagen og hengt på meg. Jeg har lagt han på gulvet for å prøve å gjøre noe, da krabber han bort, klatrer opp så han står og holder rundt beina mine og der har han stått og hylt til jeg har tatt han opp... Knytta han på meg og bar han i sjal en stund og først var det veldig stas, men så ble det for varmt. La han ned på gulvet så han kunne styre litt selv, men da kom han og ville klatre opp i sjalet igjen! Go figure! Og når pappa og storesøster kommer hjem, da er han HELT annerledes. Klaga litt i starten, men så ble han blid og fornøyd. Tuuusen takk! Hehe... Det er nok mamma'n som skal lide når gutten er syk. Rart at det er mamma'n i huset som lider mest uansett hvem som er syke!?

Jeg har endelig fått meg ny datamaskin. Den forrige var det tull med fra første dag, så vi bestemte oss til slutt for at det var på tide med en ny maskin siden det blir en del oppgaveskriving framover. I dag kom den og etter litt kluss med å få den i gang, så sitter jeg nå og koser meg med den. Den er fiiiin! Og nettet går kjappere. Ikke KJAPT, men kjappere... Tør ikke tro at det varer, men vi kan da håpe? Tar litt tid å bli vant med tastatur, knapper og alt, men så godt det er å ha en maskin med alle tastene og som faktisk starter til forandring fra data'n til Kent (mangler f og u) og min (som det alltid var tull med som sagt...).

Oda har forresten mista tann nr 6 i dag. Nå nettopp. Den har dingla ei stund nå, så det var på tide! :) Første par tennene ho mista, var fulgt av mange tårer, hyling og det var ikke noe gøy i det hele tatt. Nå satt ho ved siden av Kent i sofaen og plutselig sier ho "En tann, to tenner, tre tenner, fire tenner, fem tenner, seks tenner mista!" og der satt ho med tanna i hånda og smilte lurt! :p

Nå skal jeg være med på avslutningen på nettseminar, Kent skal på fotball og ungene skal i seng. Helg i morra og vi gleder oss aller mest til Vanessa-besøk på lørdag! Da skal vi øve "piano" (som enn så lenge er keyboardet til Oda :p), se chick flick og kose oss! Oda gleder seg til "kusine"-besøk og lurer veldig på om ho vil ligge i øvrekøya på senga hennes. Det hadde nok vært koselig for den minste i alle fall! ;)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar