onsdag 9. februar 2011

Let's talk about...

Jeg har vært "Buzzador" i flere år. Der får en innimellom tilbud om å prøve ulike produkter mot for at en reklamerer videre om både det å være buzzador og det produktet en prøver. En gang fikk jeg f.eks. en diger eske med drops som skulle deles ut til venner og kjente så de fikk prøve og fortelle hva de syntes og jeg kunne fortelle om buzzing og kunne gi tilbakemeldinger til buzzador om hva andre syntes om dropsene i tillegg til at jeg også selvsagt fikk prøve de selv. Det koster deg ingenting og når du får tilbud om å delta i en kampanje så kan du selvsagt velge om du vil være med eller ikke.

Nå søker Buzzador spesielt småbarnsfamilier og gravide, så hvis du er interessert i å buzze du også, så gå inn her og registrer deg! Du kan selvsagt gjøre det selv om du ikke er småbarnsforelder eller gravid også - alle kan være med! :) Drypper litt på meg også hvis dere bruker den linken, og dere kan verve nye buzzere og tjene egne poeng på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar