tirsdag 19. oktober 2010

I sing, you sing, we all sing a new song...

...og det skal Andreas og jeg gjøre snart også!

For et par år siden ble jeg intervjuet av Line Konstali til boken hennes "Ikke bare mamma". Jeg snakket om hvordan veien har vært som alenemor til Oda, hvordan vi etterhvert har samarbeidet med pappa'n, hvordan det har vært å være student med barn osv - kjempespennende!! Boka står i bokhylla vår, forresten. Artig å ha tatt del i noe sånn!

Her om dagen etterlyste Line mødre med barn mellom 0 og 2 år som vil prøve "Mine aller første sangkort" og så blogge om det, så jeg tenkte at det passet godt for oss! Andreas er så glad i sang og musikk, så nå gleder vi oss til sangkortene kommer! :) Da jeg satte meg for å skrive dette, synger jeg "I sing, you sing, we all sing a new song..." og så blir jeg stille fordi jeg skulle skrive litt. Da HYLER Andreas ut her og gir seg ikke før jeg synger videre... Kanskje farmor får rett?! "Blir operasanger det der!" sier hun. Lungekapasitet har han i alle fall! ;) Vi synger jo masse, Andreas og jeg (og Oda også), men da er det artig å kunne teste sangkortene og se hvordan de er når vi først har en liten sangstund! :)

2 kommentarer:

  1. Disse sangkortene er kjempe fine :)

    Gled dere til de kommer. Vi har en juleutgave av disse.

    SvarSlett
  2. Har vært borti de såvidt før (kjøpt som gave til venner som jeg vet gjerne VIL synge for barna sine, men som ikke har det største repertoaret av barnesanger inne :p), så gleder meg til vi får våre helt egne som vi kan kose oss med, ja! Ser for meg at Oda kommer til å digge det også, selv om de kortene her er for de aller minste. Ho kommer i alle fall til å bruke dem med Andreas! ;)

    SvarSlett