tirsdag 19. oktober 2010

Oh happy day...

I dag har jeg hatt en bra start på dagen. Det begynte jo egentlig med at jeg noen dager før oppstart på masteren i år hadde et lite frustrasjonsutbrudd på FB der jeg sukka over hvor håpløst det var å melde seg opp på noe sånn når en egentlig bare vil være hjemme og kose med babyen sin. Der fikk jeg svar fra Nina som lurte på hvilken master jeg skulle ta og jeg var SÅ glad for å finne ut at vi skulle ta samme masteren med samme fordypningen. Det er så mye lettere å motivere seg for studier når en kjenner noen som kan pushe en litt og akkurat det gjorde Nina i dag! Vi var oppe tidlig, som vanlig, og Kent og Oda reiste på jobb/skole. Etter de hadde reist fikk jeg tatt oppvasken og rydda litt og ordna meg selv, så fikk jeg lagt Andreas igjen så han sovna - alt før klokka var 9 om morgenen. 9 kom Nina og nå har vi diskutert og prøvd å få litt mening utav oppgaven vi skal levere om 3 uker. Jeg er jo skippertaksmenneske og gjør vanligvis sånne ting siste dagene, men nå fikk Nina pusha meg så jeg allerede har starta kverna litt og har en del tanker rundt oppgaven. GODT!! :) Tusen takk til Nina for det!

Nå sitter jeg og slapper av litt før jeg skal kle på meg og Andreas og trille tur for å hente Oda på sfo. Senere i dag skal mor og datter på svømming - deilig!! :) Alt i alt, ganske bra dag dette! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar