søndag 31. oktober 2010

The most beautiful girl in the world...

Det er Oda det! I alle fall for mamma'n... Snille, gode jenta mi med verdens største hjerte med plass til alt og alle. Så stort og godt er hjertet hennes at da vi var på 6-årskontroll i sommer fant legen en bi-lyd som ho var usikker på og vi ble derfor henvist videre til ultralyd på sykehuset. Vi har ventet og ventet på time der og i morra er da dagen... Jeg gruer meg så masse. Jeg vet jo at det mest trolig ikke er noe alvorlig (da hadde vi vel fått time raskere) og at det ikke er uvanlig at barn har en sånn bi-lyd som viser seg å ikke være anna enn lyden av blodet som renner så fort hos barn, men likevel... Ho er jo den lille, gode skatten min og tanken på at det skal være en eneste liten mulighet for at det skal være noe med henne?! Den er helt fryktelig!! Jeg er så glad for at vi stort sett er friske og i god form alle sammen her og jeg sender daglig tanker til både kjente og ukjente som opplever alvorlig syke barn og også å miste sine kjæreste skatter. Jeg har jo ingenting å klage over når vi bare skal sjekke ut en sånn liten ting, men likevel - det blir nok ikke mye søvn på mor i natt... :s

Ellers - hatt en koselig søndag. Mormor sto opp med ungene så vi fikk sove lenge og det gjorde UTROLIG godt etter mastersamlingen! Ellers har vi rydda og ordna litt i garasjen og uteboden i dag og vi har kosa oss med lasagne til middag før mormor reiste nordover igjen. Nå er ungene i seng og Kent og jeg venter på maestro på nrk. Utrolig artig å se et program der "vanlige" folk skal prøve seg som dirigenter og utrolig morsomt med alle spørsmålene Kent har om hva de forskjellige instrumentene er, hvorfor de dirigerer sånn, hva det betyr osv osv... :p Så mye fotball som står på her hele tiden er det jammen digg at det er et program som er "mitt" også!! :)

Ha en fin søndagskveld, og kryss fingrene for Oda'n vår i morra!

3 kommentarer:

  1. Skal krysse fingrene for gode nyheter i morra! Sikker på at det går fint, jeg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Lykke til,Karoline!
    Skal sende maaaange positive tanker :)
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere! Går sikkert fint, ja... *fingers crossed*

    SvarSlett