torsdag 28. oktober 2010

Ready or not...

Da var det tid for ny mastersamling. Mormor er på tur sørover for å ha "senildag" med Andreas og jeg burde være motivert og klar for ny samling, men er vel langt ifra det. Jeg vet det bare er noen få timer og at hverken Andreas eller jeg har vondt av det, men det gjør likevel vondt å dra fra den lille klumpen min. Jeg er jo vant til å være med han HELE tiden, bortsett fra en time på tirsdager da jeg er i bassenget med Oda, så å være borte fra han 15-16 timer i løpet av tre dager - det gjør vondt i mammahjertet! Han koser seg jo VELDIG med mormor, så han lider ingen nød. Det er nok verst for mamma'n. Gleder meg til lørdag ettermiddag!! Trives jo godt med å være student igjen, men det er aller best å være med gullklumpene mine...

Nå skal jeg vaske og rydde litt og lage middag. Om to timer må vi være på tur inn til byen. Puster inn og tar sats. Om to døgn er det ferdig for denne gang! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar