fredag 3. desember 2010

Did I disappoint you?

Jeg skuffa i alle fall meg selv i dag med eksamen. "Det er en bra karakter!" hjalp ikke stort og jeg gikk rundt med en klump i magen lenge, men etter litt handling kom vi hjem og jeg fikk senka skuldrene litt og så tenkte jeg at det er jaggu det samme med en karakter, om den kanskje var et hakk dårligere enn jeg innerst inne hadde håpa når jeg har to så fantastisk gode, snille og blide unger som er like glad i mamma'n sin uansett! Jeg er den heldigste i hele verden, og det har ingenting med noen eksamen eller noe sånn å gjøre - det er fordi jeg har to fantastiske små som gir så masse glede hver eneste dag! Når jeg tenker meg om så er det jo mye bedre å ha brukt tid med ungene hver eneste dag siste månedene i stedet for å ha jobba jevnt og trutt med studier hver eneste dag og om studiet går GREIT og jeg i tillegg kan bruke masse tid med mine gull, så skal jeg jammen være fornøyd med det!

Og dere - jeg sa det til Oda, og jeg hviska det til Andreas - "Mamma er den heldigste i HELE verden og det er fordi jeg har dere to!" og jeg synes alle andre mammaer og pappaer som er innom her og leser og som kjenner at "Jeg er jammen heldigst jeg også!" skal si det til sine gull i morra. Om dere har det som status på Facebook har da ingen betydning for barna, men hvis dere oppriktig sier det til dem - DET betyr noe!

2 kommentarer:

  1. Så sant så sant <3
    og vet du hva,en karakter på eksamen kan aldri fortelle hvor flott en mamma og kvinne du er:)

    SvarSlett
  2. Så fine ord, Bente! Tusen takk! :)

    SvarSlett