torsdag 9. desember 2010

We rish you a merry christmas...

...Nei det er ikke en skrivefeil, det er sånn 1.klasse synger! Juleavslutning med 1.klasse i dag og de var så søøøte! Jeg sa til Oda etterpå "Hva tror du mamma gjorde når dere kom gående med lyktene deres?" og Oda, som kjenner mamma'n sin svarte: "Ååchhh! Du gråt vel du!" og himla med øynene... Ja da, mamma'n gråt! Det var jo så rørende! De sang mange fine sanger og så gikk vi inn og drakk gløgg etterpå. Oda satt vel sammen med meg i et halvt minutt før ho løp for å leke. Da vi kom hjem beklaget ho at ho hadde vært så opptatt, men det var så viktig å være agenter! De lette jo etter NISSEN!!! Hehe! Jeg forklarte ho at det aller fineste mamma kunne se når jeg besøkte skolen hennes var at ho koste seg i lek med de andre barna! For en fin gjeng de er, altså! "Det var sikkert fint for deg å få snakke litt med de andre voksne også, mamma!" sa Oda! Hehe... Jo da! Hyggelig det! :) Lillebror og Kent kom etterhvert også og så var det hjem for å få unger i seng og nå sitter jeg og skal skrive mest mulig på oppgaven før jeg tar kvelden. Blir nok sent i kveld også, men må bare bite tenna sammen og holde ut! Ikke lenge igjen til jul nå, så det må bare gå!

1 kommentar:

  1. Åå, så koselig. Tror det blir noen tårer på mandag her i huset også. Da har vi vår første barnehageluciafeiring. :)

    SvarSlett