lørdag 11. desember 2010

It's just another day...

I alle fall bare en dag... En dag, og noen timer til eksamen skal leveres... Er jeg ferdig? Nei da... Det hadde vel vært VELDIG rart! Men jeg vet stort sett hva som står igjen og skal da komme i mål i løpet av kvelden i morra. Skal IKKE ha igjen noe mandag (hva er egentlig poenget i å ha til 14.00 mandag? Kunne like gjerne vært 23.59 kvelden før!), så før jeg legger meg i morra skal oppgava være klar til levering (selv om jeg sikkert ikke LEVERER før mandag...).

I dag har vi kosa oss med baking med Linus'en. Ble noen merkelige kaker, men de smakte da godt likevel... :p Oda har vært i bursdag til ei klassevenninne, vi har handla (fylt fryseren for en stund :p) og gjort litt diverse i huset (bl.a. stått en halvtime med en forb**na skrue som sto BOM fast i veggen (ikke jeg som har skrudd inn) og som ikke drillen fikk tak på uansett hvor mange ulike "bits" (heter det ikke?) jeg prøvde! Sto i 20 minutter med TANG for å få den løs!) og så har vi laga oss hjemmelaga pizza (NAM!!).

Nå skal jeg prøve å få skrevet litt et par timer før jeg tar kvelden. God natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar