onsdag 15. desember 2010

You give me fever...

Jeg er veldig sjelden syk, så jeg skal ikke klage, men feber nå var ikke helt med i beregninga. Likevel - lang tid igjen og vet en god del av hva jeg skal skrive, så det går vel. Har et mål for dagen og så er det bare å ta det steg for steg utover uka.

Andreas har vært en skikkelig kosegutt i dag. Ville i fanget hele tiden og da krølla han seg sammen og lente seg inntil kinnet og kosa. Helt greit for meg! :) Har også ENDELIG somla meg til å legge over bilder fra kamera - det var bilder fra siste gangen Oda kosa med Andreas INNI magen der, så det sier litt eller?! :p Har kosa meg med å kikke på bilder av gullklumpene i dag når jeg ikke har orka stort anna. Tida går så fort. Den lille plutten vår er ikke så bitteliten lenger, selv om han fremdeles er baby'n vår en GOD stund enda da... ;) Nå skal han snart feire sin første jul. Han skjønner jo ikke stort av det han, men for storesøster er det spennende at lillebror skal feire jul for første gang.

Nå får jeg prøve å gjøre litt før jeg tar kvelden. Må få skrevet LITT selv om formen er dårlig. Skulle ønske jeg var sanndrømt, for jeg våkna i dag og trodde jeg hadde skrevet hele oppgava, men den gang ei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar