mandag 6. desember 2010

Why do I have to choose?

Klokka 9 i dag fikk vi eksamensoppgavene til første hjemmeeksamen - to greie oppgaver, så litt fram og tilbake for å bestemme hvilken det var lurt å gå for, men bestemte meg til slutt, har lest det jeg skal (i alle fall i første omgang) og har såvidt fått ned noen ord. Planen er å sitte litt utover nå og få skrevet første del av oppgaven i alle fall, så er jeg godt i gang. Uka går fort med svømmeavslutning i morra, juleavslutning med 1.klasse på torsdag og besøk av nevø og niese fra fredag til lørdag, så det er bare å henge i for å få ned mest mulig før fredag og så ta finpussen lørdag kveld og søndag før den skal leveres mandag. Skal nok gå greit, men nå må jeg samle meg og få ned mest mulig før jeg tar kvelden.

Gleder meg VELDIG til 21.desember nå! Gleder meg til å ha levert inn eksamensoppgaven, til å gå til Hoberg for å hente Oda som skal ha sin første juleferie fra skolen, til Kent kommer hjem og har fått sin ferie og jeg gleder meg til og med til vi skal få tatt skikkelig vask her til jul! Det blir godt å gjøre ting i VÅRT tempo, når det passer OSS best og det vi har aller mest lyst til! Det blir herlig!! :) Men nå - skriving!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar