onsdag 8. desember 2010

I like you so much better...

...than writing my exam!!

Følgende er så langt morsommere enn å skrive på hjemmeeksamen:

- leke med Andreas (vil alltid være morsommere enn eksamen)
- vanne blomster (jeg som dreper alt av blomster som kommer i hus!)
- pusse kroker og kriker på vasken på badet med q-tips
- pusse speil
- Gilmore girls (alltid koselig og særlig nå om dagen for nå er det de episodene der Lorelai og Luke blir sammen for første gang...)
- ligge under dyna til Oda og høre henne bable i vei for å slippe å sove (er også alltid koselig, men noen ganger mer frustrerende enn akkurat nå om dagen)
- henge opp fuglemat
- henge opp julepynten Oda har fått av kalendernissen
- finne vittige anekdoter på nett
- spille bingo (!!) på Facebook
- kommentere statuser på Facebook
- forum, både norske og utenlandske og gjerne forum jeg aldri har hørt om eller hatt noen interesse for før
- reklame i posten (Jysk-reklame altså! Aldri vært interessant før nå!)

Og det her er bare det jeg HAR FULGT av distraksjoner siste tre dagene. Listen over distraksjoner som har fristet, men som jeg har stått imot er enda lenger!!!

Nå må jeg skjerpe meg! Innen jeg legger meg i kveld skal jeg være "ferdig" med 2/3 og i morra skal det meste være på plass så bare småplukket står igjen lørdag og søndag. Fredag får vi nevø og niese på overnatting og da vil tante ha fri til å kose seg ikke ha eksamen i bakhodet!

2 kommentarer:

  1. Hehe, er det ikke alltid sånn?

    Håper du får til å konsentrere deg nå da! :)

    SvarSlett
  2. Akkurat nå sitter jeg og tenker på hvor koselig det hadde vært hvis du tok turen til Hamar en gang da! Hehe! Og strutsehorn...

    SvarSlett