søndag 19. desember 2010

Så lett som en plett har jeg blitt en plutt...

Mine gode skatter... Jeg kan ikke si det nok!
Andreas hadde sovet litt på formiddagen i dag, og da han kom ned så skulle han kose litt på mamma'n sin. Andreas koser for tiden ved å gape over haka vår og riste hodet fra side til side mens han sier Aaaaaaaaaaa!!! Da lager det en skikkelig morsom lyd og han flirer godt! :p Storesøster Oda ler alltid godt av lillebror når han finner på tull, og i dag utbrøt ho "For en hyggelig plutt vi har!!!" og det er jo det han er! Han er en meget hyggelig liten plutt som vi er så glad i at vi alle sammen!

I dag har Kent og Oda måkt snø (etter at JEG måtte montere sammen snøskuffa for det var jo "Såååå mange skruer! Det kommer til å ta en EVIGHET!") mens Andreas og jeg har bakt en diger runde med havreflarn. Nå sitter jeg med oppgava og skal gjøre mest mulig i kveld - MINST opp til 3000 ord, gjerne mer. I morra når jeg legger meg, skal oppgava være ferdig (og kanskje også levert) sånn at jeg ikke har det over meg tirsdag. Tirsdag er ferie og jeg gleder meg! TUSEN! Storesøsteren min har lest gjennom det skrale forsøket på en start på oppgava i dag og gitt tilbakemeldinger på det, så nå er det bare å jobbe videre derifra da... Lurt med en storesøster som kan masse om det vi får eksamen om! :p

To the books! God natt til dere!

1 kommentar: