tirsdag 14. desember 2010

Oh what fun...

Jeg har tidligere skrevet om hvordan jeg gremmes av enkelte reklamer på TV (Les: Bama-reklamen...) og nå har "endelig" Grandiosa-reklamer med Vazelina kommet tilbake. Nå frister sjelden grandiosa meg uansett, men om jeg hadde hatt LITT lyst på å kjøpe det, så kan jeg garantere at jeg hadde latt være fordi de reklamerer for pizza'n sin med en så teit reklame! Sånn er det med mange ting. Hvis vi skal kjøpe isolasjon noen gang (det må vi jo helt sikkert) så vil jeg gjerne ha noe anna enn glava. De har teit reklame! Er reklamen irriterende, så mister jeg helt lysten på å kjøpe det de reklamerer for. Kent sier "Ja, men du legger jo merke til reklamen, så da får de det som de vil!", men de gjør ikke det! Jeg legger merke til reklamen og ender opp med å prøve å finne alternativer til det produktet fordi reklamen irriterer meg, så er det noen som vinner, så er det konkurrenten! :p

Flere som er sånn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar