søndag 9. januar 2011

Friends will be friends...

Kasta ut resten av jula i dag og så fikk vi besøk av Hildegunn. Storkosa oss!!! Vi har snakka om det før, men det er jammen tegn å gode vennskap når en selv om en møtes sjelden bare koser seg og slipper alle sånne "catch up"-fraser... Gleder oss til Hildegunn og Lars flytter nærmere så vi kan sees MYE oftere!

Før ungene la seg, ordna vi senga til Andreas og nå ligger han og sover der for aller første gang mens mammahjertet gråter. Det er skummelt å ha han i storsenga uten at vi er der, for plutselig så har han krøpet over dyner og puter og alt og vi er redd han skal ramle ut, så han får ligge i egen seng fram til første nattamming i alle fall framover. Det er så rart at han ikke ligger på plassen sin i senga nå og jeg gruer meg til å legge meg. I morgen blir han 9 måneder og hver eneste natt de 9 månedene har han ligget ved siden av meg. Fikk låne en bamse av Oda som jeg kunne holde rundt, og jeg kunne BARE komme inn til henne hvis jeg ble "redd", som ho sa. Lille babyen min, ligger helt alene i sprinkelsenga! Jeg vet jo at han ikke tenkte sånn, men mammahjertet skrek høyt og tolket blikket hans til "Er du ikke glad i å kose med meg lenger nå, mamma?" da han så rart på meg etter å ha blitt lagt i sprinkelsenga... Han sovna like kjapt som vanlig, men likevel hadde mamma'n lyst til å ta han opp. Håper han snart våkner og vil ammes, for da skal jeg legge meg og ta han over til meg med en gang! :p Ja da, jeg er avhengig av de to skjønne gullene mine, og det er jeg faktisk stolt over å være! ;)

I tillegg - vi har sett ferdig sesong 3 av Big Bang Theory i kveld og må vente på at sesong 4 utgis før vi får sett mer. Crap! Har igjen litt bonusmaterial og sånn og etter det starter vi på How I met your mother. Det blir også gøy! :)

2 kommentarer:

  1. Denne leste jeg ikke før nå:) ja! vi KOSTE oss da jeg var på besøk! neste gang tar jeg med Larsen:) glad i dere!

    SvarSlett
  2. Jaaa, vi gleder oss til mer besøk og MED Lars! Vi snakkes veldig snart, vennen! Glad i dere óg!! Koooos!

    SvarSlett