mandag 10. januar 2011

What shall we do...

Hva gjør folk med julekortene fra år til år? Tar dere vare på dem? Kaster alle? Kaster noen, men tar vare på andre? Hva er kriteriet for at dere skal ta vare på noen?

Vi laga oss en hyssingsnor som henger i ene hjørnet på stua. Der har vi festet opp alle julekortene, men siden jula er over og rydda bort så burde vi vel gjøre noe med de også, men jeg vet ikke hva! Hvert år tenker jeg på det samme. Noen kort er greie å kvitte seg med - de der det står "God jul og godt nytt år" på et vanlig julekort... Ingenting personlig, hverken tekst eller bilder, men så er det en del bildekort og mange av de er jo så fine og med bilder av barn vi er veldig glad i... Skal vi ta vare på de? Jeg ender nok med det hvert år og har etterhvert litt av et lager av gamle julekort liggende i en skuff, men de ligger jo i en skuff og jeg ser ikke på de fra år til år og hvem vil senere ha glede av at jeg har tatt vare på dem? Nei, det er oppe til vurdering i år igjen og de blir nok putta i en skuff i år igjen og samme spørsmålet kommer om et år...

Så fortell meg hva dere gjør med julekorta...

1 kommentar:

  1. Jeg har tenkt å lage meg et album med julekort. Bare lime inn etter hver jul. :) Tenker da hovedsaklig på de spesielle, enten med bilder eller hjemmelagde.

    SvarSlett