onsdag 5. januar 2011

Sovende små piker...

Jeg er trøtt! I går også egentlig. Når en sitter fra halv 9 på kvelden og tenker "Kan jeg snart legge meg nå tro?" to kvelder på rad... Vel, kanskje en burde legge seg halv 9 på kvelden da? Hehe!

I morra skal vi på helsestasjonen, Andreas og jeg. Vi tipper på høyde, vekt og hodeomkrets. Kent tipper: Høyde 74,5 cm, vekt 10040 og hodeomkrets 47,5 cm. Jeg tipper: Høyde 73,5 ck, vekt 10400, hodeomkrets 48 cm. VELDIG spennende det her altså... Hehe! Eller ikke?! :p

En episode til av BBT nå, så skal jeg soooveeee! ZZZZZzzzzzzzzz...

2 kommentarer:

  1. hehe... tror jeg har opplevd mer spennende ting, heldigvis :P
    Jeg tipper du vinner tippinga! :P

    Har dere helsestasjon på stange nå eller?

    God dag! :D

    SvarSlett
  2. Hehe! ;)
    Jeg vant to av tre, så da vant vel jeg?! Kent var nærmest på lengda, jeg var nærmest på de to andre og de jeg traff på traff jeg nærmere enn han traff på sin! :p

    Vekt: K-I: 10040, K: 10400, Andreas er 10450!
    Høyde: K-I: 74,5, K: 73,5, Andreas er 76!!!
    Hodeomkrets: K-I: 47,5, K: 48, Andreas er 48,5! ;)

    Nå har jeg jo snakka med deg i dag da, så da vet du at helsestasjonen er på Stange ja! :p

    SvarSlett