tirsdag 11. januar 2011

There's no chill...

Første dagen på leeeeenge med plussgrader. Don't like. Don't like at all!! Snøen har pakka seg sammen og det ser ut som den er halvvert bare siden i går. Jeg vil ha tilbake winter wonderlandet vårt!!!!!

Vi er ferdige med BBT, eller nesten. Vi har sett de tre sesongene vi har så langt, men så tipset Hildegunn oss om at på slutten av hver episode er det et "Vanity card" som Chuck Lorre har skrevet, så vi leser de. Noe VELDIG morsomt (Pat Metheny!! Hoho!!), noe ikke fullt så morsomt og noe... ehhh... Ja, ja!

Kent drikker pils av glass. GLASS!!! Jeg som hadde lyst på en liten slurk, men vil ikke ha fra glass. Pils fra boks. Nam! Pils fra glass? Hører hjemme når en er ute på byen og vi er ikke ute på byen. Til og med på julaften fikk mamma og Kent lov til å drikke pils fra boks, men i dag, 11.januar 2011, skal visstnok pils drikkes av glass! Det ser ikke godt ut i det hele tatt! Minner meg om at til sommeren skal jeg kunne ta meg en iiiiiskald pils i sommervarmen (jeg har bestemt at det skal være myyyye sommervarme til sommeren, så vet dere det). Det er lenge siden sist! I fjor drakk jeg et glass pils (nei, jeg tømte resten av boksen i et glass til Kent og så drakk jeg det som var igjen i boksen selv :p), men til sommeren - EN HEL BOKS (wow!!) for meg selv! :p Det skal være skikkelig varmt ute, og pilsen skal være så iiiiiskald at det dugger på boksen og den blir nesten vanskelig å holde i. NAM! (Små gleder for småbarnsmoren, sa dere?)

Off to bed now... Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar