tirsdag 25. januar 2011

I've come for my award...


Jeg fikk denne awarden av Nina, så da får jeg henge meg på! ;)

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
Boka er "Fem kjappe - Quiz for hele familien" og på side 18 er dette linje 4:

"2.Hva het det første Lucky Luke-albumet som kom ut i Norge?"

Hva var det siste du så på TV?
Sitter og ser Gilmore girls akkurat nå!

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Andreas som pludrer og prøver ut alle mulige lyder i forskjellig volum...

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Var ute og henta inn litt mer ved nå nettopp.

Hva har du på deg nå?
Tights og en singlet så langt. Snart kle på for å gå Oda i møte.

Hva var den siste filmen du så?
Det husker jeg ikke en gang. Ser VELDIG lite film for tida ettersom den tida heller brukes på How I met your mother og før det Big Bang Theory...

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Kanskje?! Det måtte være hvis hele familien var med, vi fant jobber og skoler og det var i England! :p Ellers liker jeg meg så godt i Norge med de fire ulike årstidene våre, så har ingen stor trang etter å flytte på meg heller...


Sender awarden videre til Heidi, Maria og Marit! Kom igjen, tupper! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar