fredag 12. november 2010

Det er flaut, det er flaut, det er flaut, flaut, flaut...

Jeg husker at i Team Antonsen snakka de om hvordan Kristoffer Schau blir flau på andres vegne, så flau at han satt der og rødma når de fikk andre til å drite seg ut foran han - SÅNN ER JEG! Verst av alt er tv-reklamer. Det er så mange reklamer der jeg sitter og rødmer og tenker "Å nei, nå driter du deg ut!!". Jeg blir rett og slett skikkelig "Schau-flau"!! Siste sånne reklame der jeg aller helst vil skru av tv'n for å slippe å se? Vel - sjekk nye Bama-reklamen... Greit å tjene penger, altså, men er de virkelig SÅ desperate? Skulle tro de hadde gode nok inntekter de gutta her uten at de må spille inn dette?! Jeg hadde vært mindre flau om de stilte opp nakne jeg altså! Flere med meg?

4 kommentarer:

  1. ÅÅååh enig med du Karoline. Jeg må skru av jeg, så flau blir jeg. Nå er jeg ganske negativt innstilt til Riise i utgangspunktet, og dette gjør det slettes ikke bedre.

    :rødmer:

    SvarSlett
  2. Hehe, bra vi er flere, Heidi! ;)

    SvarSlett
  3. Ååååja, du vil bare se dem nakne, du! ;p

    Teit reklame, men mye vil ha mer, vet du. ;)

    SvarSlett
  4. Haha, ja det var det Maria! Helst nakne ;p

    SvarSlett