tirsdag 9. november 2010

I'm dreaming of a white christmas...

Facebook gir seg ikke! I lange tider har de reklamert for forlovelsesringer, bryllupsreiser, brudekjoler og sko til brudekjoler osv. I dag kom reklame for bryllupsinvitasjoner! Ingen planer om å gi etter for "presset", så kanskje de kan reklamere for noe jeg faktisk ER interessert i? Hva med fin, men ikke så alt for dyr julepynt siden vi plutselig skal fylle et helt hus med jul, ikke bare advents-pynte en liten leilighet... Oda sitt rom skal gå greit. Planen er å kjøpe julepynt som ho får i kalenderen sin sånn at ho kan pynte litt og litt i hele desember. Tenker ho får det riktig så koselig det til slutt! :) Men resten av huset da... Vi må ha juletrefot og sånn "teppe" til å ha under juletreet, vi må ha juletrepynt (selv om mamma synes jeg skal ta litt av alt det overskuddet de har av pynt til treet, mye fordi jeg stadig vekk har handla småting dit :p), vi må ha juleduker og jeg har funnet noen skikkelig koselige julegardiner. Ja da, vi kommer nok til å ha julepynt nok i masse vis i løpet av noen år, men har jo lyst til at det skal være skikkelig koselig førstejul i huset vårt med masse koselig julepynt! Gleder meg til jul i huset vårt! Gleder meg til pepperkakebaking med Oda, til julekalender (kanskje i trappa?!), Månetoppen på barne-tv, ribbelukt fra kjøkkenet... Og så ønsker jeg meg snø... Nå har de meldt masse snø her de neste dagene, men jeg tror det ikke før jeg får se det... Gleder meg til MASSE snø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar