mandag 22. november 2010

Det er nissen såklart!!

Jeg har handla julegaver!! Jeg pleier å være sent ute med det som med alt anna, men nå kan en jo faktisk sitte i sofaen, beina på bordet, data'n i fanget og VIPS så er de første julegavene kjøpt!! :) Kjøpte forresten en kjole, "skjorte-tunika" og en strikkajakke til Oda på lørdag, og Andreas har jo fått bilstol som julegave (skal nok få LITT anna :p), så er faktisk i gang! I kveld er det Vinstra-prinsene jeg har handlet til. Det er alltid koselig å handle til de og tenke på at de skal leke seg med mamma'n og pappa'n sin og nå etterhvert lillesøster også! Tenk at det kommer en liten snuppe til prinsene! Jeg får tårer i øynene hver gang jeg tenker på det. Gleder meg sånn! Enda lang ventetid da...

Nå skal vi se første episode av Bachelor pad og kose oss med at vi som postmodernister kan se en sånn serie bare for å "gjøre narr" og føle oss som bedre mennesker selv. Dette leste jeg nemlig om da jeg skrev oppgave om postmodernisme. Før var det enkelte tv-program som var for "arbeiderne" (er ikke ALLE arbeidere?! :p) og andre som var for "akademikerne", men som postmodernister så kan alle se alt, bare utifra ulikt standpunkt. Noen vil se en sånn serie og tenke "Så kule, sånn vil jeg også være" mens andre (og vi er glade for å tilhøre denne gruppen) kan se serien og tenke "Jeg er glad jeg ikke er sånn! Som de driter seg ut!" (og i samme slengen bli litt Schau-flau... :p) Det er uansett hjernedødt nok til at det bare står på i bakgrunnen og vi slipper bruke så mye som et sekund på å reflektere mer over hva som faktisk skjer.

Ha en fin kveld, og ikke glem konkurransen lenger ned her. Tre dager igjen nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar