lørdag 27. november 2010

People get ready...

Ja, da er siste mastersamlingen for semesteret over og nå starter hardkjøret mot muntlig på fredag. De to andre er jeg ganske rolig for siden det er ukeslange hjemmeeksamener og derfor ikke så mye en må kunne og huske på en gang, bare vite hvor en skal finne, men akkurat den muntligeksamen på fredag stresser meg VELDIG... :s Jeg skal først inn for etternavnet mitt er faktisk FØRST i alfabetet i den gruppa. Det har aldri skjedd meg før og kommer vel aldri til å skje igjen! :p Litt skummelt å være først, men like greit å bli ferdig med det også. Jeg skal være letta når jeg kommer ut derfra, men vi får se hvor GLAD jeg er da. Det kommer jo an på...

I morra skal vi se leiligheten til mamma og pappa!! Jeg vet ikke helt hvordan det er der nå, men det skal være FERDIG i februar/mars, så det må jo begynne å bli inne der nå. Det blir utrolig rart å se, men gleder meg også... Er rart i magen, men vil heller se det første gang uten møbler, enn å se det for første gang når møbler og sånn begynner å komme på plass... :s Blir sikkert veldig fint, men er jo rart når plutselig barndomshjemmet ikke blir HJEMME lenger...

Nå har vi hengt opp adventshjerte/-ring i vinduer så det er klart til Oda kommer ned fra soverommet i morra. Jeg sitter og venter på Sting på nrk2, men spørs om jeg sovner på sofaen, gitt! Tar på med samling!

God natt!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar