torsdag 11. november 2010

Let it snow, let it snow, let it snow!!!

Jeg har nettopp vært ute på trappa en tur og lukta - lukta på snøen! Den herlige rene lukta som kommer så snart bakken dekkes av det hvite laget (og som forsvinner like fort som snøen helt sikkert forsvinner om noen dager...). Det snør!!! Kent kom hjem fra trening og sa "Det er noe som kommer til å glede deg i alle fall! Det snør!" Han er ikke like begeistret, men jeg måtte ut med en gang for å snuse litt og for å kjenne snøen i ansiktet (det var forresten ikke vanskelig, for det blåser rett mot inngangsdøra, så jeg fikk virkelig snøen rett i ansiktet da jeg åpnet døra... :p). Ja da, jeg vet at den sikkert forsvinner igjen om litt, men enn så lenge skal jeg NYTE det! Jeg gleder meg til Oda står opp i morra og får se snøen. Aller mest vil jeg løpe opp, rive henne ut av senga og dra henne med ut på gårdsplassen her akkurat nå bare så ho også får kjenne på den første VIRKELIGE snøen for i år (ja da, vi har hatt pinglesnø et par ganger, men det har jo ikke dekka bakken en gang!), men det her er vel tida for at mamma'n tar seg selv i nakkeskinnet og sier "Nå må du være voksen, da!" :p

Jeg liker godt alle årstidene, men høsten mister liksom sin sjarm i det bladene har falt fra trærne. Da blir det bare grått, møkkete og trist, men nå er det hvitt, rent, rolig og VINTER!! Endelig!

Kos dere med snøen!

3 kommentarer:

  1. Ønsker snøen velkommen jeg også:)Tror det blir lett å vekke minstemann i morgen.
    Ikke bli helt voksen da Karoline,det er kjedelig har jeg hørt;)hehe..
    Blir så hyggelig med julegavemekking når det snør litt.

    SvarSlett
  2. Jeg skal aldri bli HELT voksen nei, det lover jeg! ;) Tror ikke voksne mennesker løper ut på trappa for å lukte på snøen og DET vil jeg ikke gi slipp på...
    Det meste blir hyggeligere når det snør - til og med å skrive oppgave som jeg faktisk har kommet i gang med hele tre døgn før den skal leveres! :p

    SvarSlett
  3. Vetle spratt fort opp da jeg sa det var snø, han var rimelig kjapt ute av døra når vi skulle gå i dag tidlig :)

    Koselig med snø :D Jeg gleder meg til å gå på ski

    SvarSlett