onsdag 3. november 2010

Nå harru blitt feit som en julegris...

Sitter med nettseminar der vi diskuterer danseband. Jeg kan ingenting! Føler ikke jeg får bidratt med noe anna enn "Jeg liker det ikke!" og det er ikke særlig mye "kjøtt" i et sånt utsagn er det vel?! Vi fikk tilbudet i helga å fortsette med å diskutere MGP junior, men jeg tenkte at "Alt er vel lettere å diskutere enn dette!" - jeg angrer!

Andreas er en skikkelig godklump! Han er et stort gap av et smil og babler i vei her. Når han blir irritert så skriker han "Mammaaaaaa!!!" og selv om mamma'n ikke tror han virkelig sier det enda, så høres det virkelig sånn ut og det gjør at mammahjertet hopper over et par slag og løper for å kose på guttungen som roper på mamma'n sin... :p Oda er overbevist om at lillebror kan to ord - "Bæ" og "mamma" og vil gjerne at han snart skal begynne å si Oda også! :p

De var så skjønne, mine to gullklumper, der de lå i "stor-båten" i går. De "skravla" en god stund og jeg var oppe flere ganger for å roe de ned, og til slutt lå storesøster og sov mens lillebror fremdeles lå og kikka på henne og skravla... :p Han sovna til slutt han også og da jeg gikk opp for å kikke, lå de med ansiktene mot hverandre. Kunne tydelig se at de hadde kikka på hverandre helt til de sovna for begge lå på "feil" side i forhold til hvordan de pleier sovne. Det er ikke måte på søskenkjærlighet mellom de to. Herlig!! I dag våknet vi tiiiidlig, så Oda og jeg bytta plass og de lå og tøysa litt mens mamma'n lukka øynene og bare hørte på. Det passer ikke b-mennesket i meg å knipse og så være bråvåken når klokka er 6 om morgenen, så da er det godt at storesøster kan underholde lillebror mens øynene til mamma'n får vent seg til tanken på å åpne seg :p

Onsdag er en kjedelig kveld. Jeg kunne forsåvidt skrevet oppgave, men med hele fire dager til deadline har jeg ikke nok press på meg enda... *flau* Blir nok så jeg legger meg snart. Rart med det - når en er alene i huset med to unger å passe på, så er en ekstra på vakt og sover enda lettere enn vanlig (som om Kent hadde våkna om det skjedde noe uansett?! Han som sov over ringeklokka som ble ringt på i ett i flere minutter når vi bodde i byen!!). Blir godt å sove i kveld. God natt alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar