fredag 19. november 2010

Life's illusions I recall...

Altså - illusjoner... Så dere Uri Geller? Noen som nå har tikkende klokker hjemme eller? Jeg tror ikke på det der! Som med det meste anna - jeg tror det ikke før jeg får se det... Jeg tror ikke på spøkelser eller at folk går igjen heller og jeg tror ikke på Gud. Må ha ting bevist før jeg skal tro på noe ja, og dette med Uri Geller - ja jeg ser at han tegner det samme som Harald, men dette er da bare tull! NOE juks er det, DET vet jeg, men hvordan han jukser vet jeg ikke...

Koselig kveld med besøk her, men nå skal jeg snart ta kvelden. Kent skal se Torsdag kveld fra Nydalen fordi han sovna fra det i går, men jeg vil aller helst slippe å se det programmet EN gang og det sto jo på her i går så dette blir eventuelt å se det TO ganger og det vil jeg i alle fall helst slippe! God natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar